Zappa, Frank - Zappa In New York

Zappa, Frank - Zappa In New York - tracklist alba, hodnocen?, recenze

1978

Tracklist:

Disc One:

01. Titties & Beer (5:31)
02. I Promise Not To Come In Your Mouth (3:50)
03. Big Leg Emma (2:17)
04. Sofa (3:15)
05. Manx Needs Women (1:40)
06. The Black Page Drum Solo/Black Page #1 (4:06)
07. Black Page #2 (5:25)

Disc Two:

08. Honey, Don't You Want a Man Like Me? (4:15)
09. The Illinois Enema Bandit (12:31)
10. The Purple Lagoon (16:57)

All songs written by Frank Zappa.

All songs recorded between 26. and 29. 12. 1976.


Obsazení:

Randy Brecker - trumpet
Lou Marini - alto saxophone, flute
Mike Brecker - tenor saxophone, flute
Ronnie Cuber - baritone saxophone, clarinet
Tom Malone - trombone, trumpet, piccolo
Frank Zappa - lead guitar, vocals
Ray White - rhythm guitar, vocals
Eddie Jobson - keyboards, violin, vocals
Patrick O’Hearn - bass, vocals
Terry Bozzio - drums, vocals
Ruth Underwood - percussion, synthesizer
David Samuels - timpani, vibes

Don Pardo - narrator
John Bergamo - percussion
Ed Mann - percussion

 
06.08.2014 hejkal
4 stars

Frank Zappa je jedným z mála interpretov, ktorý si dokázal vytvoriť vlastnú škatuľku a narvať do nej, čo ho len napadlo, pokiaľ možno, aby to šokovalo, urážalo, znevažovalo a vôbec, vyznievalo tak, ako by sme nikdy nechceli, aby sa ľudia v reálnom živote správali. Je to zároveň jeden z mála interpretov, o ktorom som čítal viac ako jednu knihu. Hoci umenie, ktoré treba vysvetľovať, nie je práve vydarené, v prípade excentrického umelca boriaceho spoločenské konvencie to veru nie je na škodu, zoznámiť sa s okolnosťami jeho života. Veď jeho dielo je vlastne nástrojom celoživotnej vojny so všetkým naokolo. Osobne som radšej, keď je umenie výsledkom pozitívnej emócie (katarzie, nadšenia, lásky, túžby zbaviť sa bolesti atď.) a nie vyvrenina nenávistných a zlých pohnútok (vymedzme sa voči niečomu, buďme proti, pre falošnú slobodu zničme všetko minulé, snobizmus atď.), u Zappu je však toto vymedzovanie tak široko orientované, že dávno stratilo zmysel hľadať jeho hranice, a preto sú prvotné motívy dávno zabudnuté. Dosť bolo filozofovania, kto by chcel vedieť, o čom je Zappa, pokojne môže začať pri koncertnom dvojalbume Zappa in New York. Rýchlo zistí, či mu sadne alebo nie.

Funky Titties & beer jasne predvádza, o čom je hudba tohto za každú cenu uleteného muzikanta. Neskutočne ironický tón prestupuje každé slovo, každý tón, a pritom je to vcelku „vážna“ hudba, t.j. muzikanti sú majstri, ktorí hrajú na hraniciach možností. Miestami ide o dialóg ako z rozprávkového divadielka, až si človek pomyslí, že toto nie je možné brať vážne. Lenže Zappa je presvedčivý. Jeho úmyselná štylizácia do irónie a znevažovania všetkého, čo sa dá, jeho nekorektnosť, či už rasová, sexuálna, politická, aká len chcete, je uveriteľná. Netvrdím, že ju každý prehryzie, ale na rozdiel od zástupu nasledovateľov, ktorí sa do podobných pozícií iba trápne štylizujú, Zappa sa s tým zžil natoľko, až je mu to vlastné. Hold, génius. Cruisin for burgers nahodí fusion ako z partesu, gitara nemá chybu, neochota zotrvať v jednom motíve dlhšie ako policajný obušok na demonštrácii voči diktátorskej vláde, je Zappovi vlastná, takže sa s tým človek musí zmieriť, inak ho to ubije. Pretože maestro neberie ohľad na nič, tobôž na svojich poslucháčov. Keby sa dožil internetu, asi by sa nenašla čierna listina webového sídla, na ktorej by nebol. Romantická pornoskladba I promise not to come in your mouth znie akoby sa po polnoci v bare nudila miestna džezová kapela, rozhodí ju oznam z rádia zvaný Punky's whips. Zappa sa vcelku dosť držal dobovej záľube vo fusion, takže azda nič nepokazím, keď prehlásim, že aj táto skladba má obdobné rysy. Zlostné gitarové medzihry by veru agresívneho príslušníka vyholenej komunity radikálnych riešení neupokojili. A občasný vstup démona z béčkového hororu do deja rovnako skôr vyľaká, než upokojí. Návrat k hravej irónii sa nazýva Honey don't ya want a man like me? a v tejto polohe mi Zappova muzika sadne asi najviac. Pravda, aj bluesové prejavy á la The Illinois enema bandit mi režú. Nedá mi neobdivovať tú nasrdenú gitaru a živelnú improvizáciu bez postranných úmyslov, ktorá je pre blues charakteristická.

Dychavičná veselka I'm the slime je zručne nahlodávaná okolitými nástrojmi, je to pecka, ktorá sa nevtieravo včlení do skladby Pound for a brown, kde sa viac dbá na fusion. Možno je to rúhanie, ale Zappa je v podstate veľmi predvídateľný umelec, takmer vždy človek očakáva nejakú neprístojnú vsuvku a kapelník mu ju poslušne servíruje. Netvrdím, že je to klišé, ale originálne to prestáva byť po dvoch skladbách. Nie, že by to muzike prekážalo. Psychedelická mätež zvukov Manx needs women nemôže chýbať, tomuto však neholdujem a pokojne by som sa bez toho obišiel. Ako úvod do pomerne nezáživného bubeníckeho sóla The Black Page drum solo/Black Page #1 však pasuje dokonalo. Opica napojená na elektrošoky by vyprodukovala čosi obdobné a asi by sa na to aj lepšie pozeralo. Big Leg Emma, estrádne blues, je fajn, asi najnormálnejšia skladba albumu, hoci ani jej nechýba všadeprítomná irónia. Plážové saxíky otvoria priam osemdesiatkovo prezentovaný filmový džez zvaný Sofa. Keby nebolo hutných gitarových vstupov, bola by to ťažká nuda. Našťastie, Zappa vie, ako vyprodukovať slizké gitarové eskapády zabraňujúce uvedenému potenciálnemu nebezpečenstvu. Black Page#2 je ďalšia fusion inštrumentálka, údajne pôvodne koncipovaná ako bubenícke sólo, ale to z nej moc nepočuť. The torture never stops plynulo nadväzuje, hlasitosť uvädá, Zappa čosi mumle, aby nezobudil spiacu šelmu, okolo ktorej vedie svoj skautský oddiel, temný bluesový podtón počas refrénu (no dobre, časti, kde sa spieva „torture never stops“) nemá chybu. Sóla sú tradične zaujímavé, až ľutujem kapelníkových spoluhráčov, nakoľko o Zappovi sa pravdepodobne bude vedieť aj o sto rokov, ale na otrokov, ktorí mu pomáhali jeho vízie napĺňať, sa s najväčšou pravdepodobnosťou zabudne nielen v učebniciach. Záverečný džezový mišmaš The purple lagoon/Approximate už iba podčiarkne zručnosť hudobníkov a padla.

Výborný koncert interpreta, ktorý však nemá cenu počúvať, pokiaľ neakceptujete Zappovo onanistické ego. Nemám rád všetko, čo Zappa spáchal, ale jeho džezovo-rockové obdobie môžem.
reagovat

vdeck @ 06.08.2014 10:21:58
Autor tohoto spisku by si mel polozit, az navstivi toaletu, jedinou otazku:

"Why Does It Hurt When I Pee?"

Filozof @ 06.08.2014 12:51:54
Zappa provokoval a vyvolával vášně. Proč by tomu mělo být u reakcí na jeho díla jinak. :-)))

Jarda P @ 06.08.2014 13:05:32
Vdeck: a měl by jít na preventivní kontrolu, aby nedopadl jako Zappa :-)

hejkal @ 06.08.2014 13:15:32
Toľko starostlivých hošanov mysliacich na blaho mojich genitálií... :) Som dojatý, ale som na baby, sorry.

vdeck @ 06.08.2014 14:48:06
hejkal:

Tvrdíš, že jsi četl více než jednu knihu o FZ. Tvoje reakce na moje doporučení, aby sis položil onu otázku svědčí o tom, že jsi ty knihy četl patrně hodně nepozorně.

Ono totiž v případě této otázky vůbec nejde o FZ rakovinu, jak je zde zmíněno jiným členém fóra, ale ani o sexuální orientaci, jak se domníváš Ty.

kali @ 06.08.2014 14:57:02
Kdo si přečte recenzi, tak bude zmaten. To si z nás dělá recenzent jen "dobrý den". Ale každý u poslechu prožíváme jiné pocity a emoce.

PaloM @ 06.08.2014 16:25:13
Je to úplne normálna recenzia v hejkalovom štýle. Kto čítal jeho minulé recenzie, tak vie. Je to hejkalov názor a nič zlé, ani zmätočné na ňom nie je.
Nečítal som v reakciách ani jeden konkrétny argument "proti", len neurčité náznaky - čiže opozícia pre opozíciu. Alebo skôr reakcia na hejkala a nie na "Zappa In New York".
Minimálne polovicu diskografie Zappu som počul, som jeho fanúšik, ale nie je to môj "No.1".

gunslinger @ 06.08.2014 17:14:55
hejkal my sme na normálny,na baby, ale alternatívci tí hľadajú niečo nové, originálne, neprebádané..
Ženy ? to je pre nich do nekonečna opakujúce sa klišé :-) asi tak.

kali @ 06.08.2014 17:32:37
Hm, každému sedí jiný druh hudby a jiné styly, což recenzent dal svými dřívějšími příspěvky jasně jasně najevo. Tohle není jeho parketa, ale proč to nezkusit. Nicméně je to něco jako kdyby Zdeněk Mahler recenzoval Tublatanku.
PaloM: hlavně nikoho nenasrat, co?
Gunslinger: kolik bab jsi povozil na ocásku, ty chytrolíne??

vdeck @ 06.08.2014 17:54:24
PaloMa:
Tenhle textík bohužel nesplňuje ani to základní minimum, co bych od textu, s ambicí stát se recenzí, očekával.

Konkrétně?
Zcela nedoložená zevšeobecňující tvrzení v již samotném úvodu: "Frank Zappa je jedným z mála interpretov, ktorý si dokázal vytvoriť vlastnú škatuľku a narvať do nej, čo ho len napadlo, pokiaľ možno, aby to šokovalo, urážalo, znevažovalo a vôbec, vyznievalo tak, ako by sme nikdy nechceli, aby sa ľudia v reálnom živote správali."

Kdo je to my, co si něco nepřejí?

To, že se autor textu neobtěžuje sdělit, jak došel k dalšímu pozoruhodnému závěru "Jeho úmyselná štylizácia do irónie a znevažovania všetkého, čo sa dá, jeho nekorektnosť, či už rasová, sexuálna, politická", je jen pouhou epizodkou...

Souhlasím s Tebou, že nickname hejkal má na PGB řadu pozoruhodných tipů a recenzí, které vykazují dlouhodobě poměrně solidní úroveň.

Bohužel, tento vágní pokus se mu opravdu nepovedl a je úplně lhostejné, zda jde o FZ. Stejně bych reagoval i při jiném nekvalitním textu z dilny autora, který rozhodně má na to, aby byl kvalitním recenzentem, na jehož názor, rozhled a znalosti se dá spolehnout.

Ono pověstné "potlapkávání" a chvála za každý zveřejněný text od "přátel" obvykle vede k tomu, že onen adorovaný jedinec ztrácí kontrolu a míru.

Berte tudíž tento můj text jako pověstné "našepkávanie", kterého se dostávalo římským císařům při triumfálních průvodech městem, aby si uvědomili, že nejsou neomylní...

gunslinger @ 06.08.2014 17:58:58
hejkal ten text budeš musieť nabudúce zlepšiť. Zappovi sa dáva iba plný počet :-)

PaloM @ 06.08.2014 18:27:21
kali, keby si sledoval aj iné ako alternatívne vlákno, tak by si vedel, že som hejkala veľakrát nasral a naposledy možno aj včera, keď som obhajoval vašu parketu, A to isté odkazujem aj vdeckovi, keď píše o akomsi potľapkávaní.
Padni komu padni - bez výnimky.
Takže páni kritici - momentálne sa chováte presne rovnako ako hardrockerská odmlčaná úderka voči Zdeňkovi(2512). Pomstíte sa mu za včerajšok.
Keby ste mali v sebe štipku pokory a minimum tolerancie, tak si to odpustíte.
Zappa ako osoba bol presne taký ako píše hejkal.
Zappa nie je posvätná nedotknuteľná krava (modla).
Texty nehodnotím, na to je treba byť podrobne znalý americkej reality a veľmi dobre ovládať americkú angličtinu. Hudbu skladal a písal geniálnu.
Práve počúvam tento koncert.
Ani ste nepostrehli, že album dostal na hejkala 4 hviezdy, čo je super hodnotenie.
Že súhlasím s hejkalom? No, možno ho zajtra zase naseriem - záleží na tom, čo napíše - podobne ako vy reakcionári :-))

EasyRocker @ 06.08.2014 19:03:15
Zase to chce trochu nadhledu a tolerance... mám jen jednu desku FZ a taky jsem jí dal 4, nejsem prostě nějaký zappovec... To, že provokace byla jedním ze zásadních bodů jeho tvorby, snad není sporu, a to je diplomaticky řečeno... Nadstandardní úroveň jeho hudby i při velkém množství nahrávek mu nikdo nebere, ale autoři komentářů tady kritizují to stejné, co se dostávalo v jiných diskusích jim... a není to tak dlouho.

honanek @ 06.08.2014 19:34:42
Z celé recenze je cítit negace a svým způsobem i nenávist.
Nejvíc mě nadzvedla poslední věta v prvním odstavci.
Kdo by chtěl vědět o čem je Zappa,klidně může začít při koncertním dvojalbu...
Nemůže!
Jeho bohatá tvorba je poslechově náročnější,nejde jen tak plácnout do větru,že začnem TŘEBA tady...
A taky mám pocit,že recenzent využil zjitřené doby a ťal do živého-udělám dnes Franka Zappu,co na to ostatní,kdo se chytí na udičku? Potom se bude potutleně v koutě řehtat.
A ještě jeden aspekt-silně zavánějící neznalost.

vdeck @ 06.08.2014 19:50:30
PaloMa:

Věřím, že až si s určitým časovým odstupem znovu přečteš to, co teď tak plamenně obhajuješ, tak seznáš, že jsi právě svým postojem udělal hejkalovi medvědí službu.

Talentů/psavců, kteří tvoří s nadšením a jsou náležitě pracovití, je potřeba si vážit a podporovat.

Jsem ale rovněž přesvědčený, že je talentovaným recenzentům více jak žádoucí poskytnout zpětnou vazbu - hejkal tentokrát opravdu neodvedl dobrou recenzentskou práci.

Uvedl jsem ti i konkrétní citaci z jeho textu, kde se zpronevěřil dobrému řemeslu a jistým elementárním zásadám, které by každá kvalitní recenze měla mít.

Ano, dá se tento fakt zjednodušit (údajná zloba a nenávist) nebo odvést pozornost jinam (o co jim jde, vždyť album dostalo 4 hvězdy), ale ten novinářský démant, který se tady klube na svět, potřebuje zcela něco jiného.

O tom jsem přesvědčen!!!!!!!!!

hejkal @ 06.08.2014 21:00:21
Všetkým ďakujem za podnetné reakcie, hlavne tie osobné, naozaj si vážim, že toľkým ľuďom leží na srdci moje blaho. Navzdory tradičnému pseudoargumentovanu o tom, čomu nerozumiem, lebo hudba je z podstaty veci mimo rozum, ide o city, by som rád reagoval na niekoľko konkrétnejších poznámok - kto je to my - navzdory skupinkovým stihomamom bujniacim na tomto fóre som použil úplne bežný obrat označujúci bežného človeka (nie, nemyslím si o sebe, že som lepší ako tí, čo okolo mňa denne prechádzajú). Keď mám s niekým v reálnom živote viesť bežnú konverzáciu, prípadne riešiť nejaký pracovný problém, človek ako Zappa, ironický, cynický, opovrhujúci konvenciami (toto nie je vždy negatívne, aby ste ma nemuseli chytať za slovíčka), používajúci vulgárny slovník nie je prevažne prínosný. Alebo máte radi, keď si z vás furt niekto uťahuje a používa pri tom korenistý slovník? Prvé príspevky riešiace moju maličkosť a nie hudbu som chcel ignorovať, ale napokon som si uvedomil, ako krásne smerujete (aj keď nie prvoplánovo, domnievam sa, môžem sa však mýliť) medzi nohy, tak som sa pridal k žartovaniu. Naozaj som nečakal, že to budete brať vážne, tak sa ospravedlňujem.

Zappu mám rád, uznávam ho a niektoré jeho albumy doslova žeriem (niektoré som už aj recenzoval, iné ešte budem). To neznamená, že jeho hudbu nebudem popisovať tak, ako ju vnímam, aj so všetkými nedostatkami. Nič nie je dokonalé. Napríklad tunajšie bubenícke sólo. Aby som predišiel diskusii na tému, či rozumiem bubnovaniu, vopred upozorňujem, že nerozumiem. Iba ho preciťujem. Ale uznávam, že nerozumiem všetkému na svete, tomuto sebaklamu holdujú iní borci.

Album je skvelý, myslím, že to z recenzie je jasné, ale chápem, že nedokážem odhadnúť každú percepciu, hold si čitateľ dotvára zmysel textu sám a po svojom. Dovolím si vysloviť domnienku, že Zappa by sa z môjho vnímania jeho hudby určite nepototo...

A prečo začať tu? Lebo ukazuje zavedeného umelca na svojom vrchole. I keď chápem, že sú ľudia, ktorí si myslia, že každý musí napočúvať všetko, inak je to priam nehodné, mám inú životnú skúsenosť. Množstvo ľudí netuší, ako začať s mohutnými diskografiami interpretov. Výraz "pokojne môže" nemá žiadne kontexty, ktoré ste si tu vybájili, naopak, vraví - nepoznáš nič, neboj sa a začni tu.

Recenziu na tento album som si pripravoval dlho, kvôli nezmysleným sporom na progboarde som ju stále odkladal, ale po včerajšku som pochopil, že záblesk ľudského porozumenia a zmieru sa tu neobjaví, spoliehať sa vek a životnú múdrosť kohokoľvek nie je možné. Uisťujem vás, že sa pri písaní recenzií potuteľne neusmievam, ako sa nad nimi niekto bude rozčuľovať. Podobné myslenie je možno bežné u toho, kto sa tak sám chová, ale u mňa nie. Veriť mi nemusíte, ale je to tak.

Dovolil som si uviesť svoju úvahu na Zappom a jeho prístupom k umeniu, pretože to bral s nadhľadom a úmyselne sa snažil šokovať, je fakt, nie je mi jasné, že to jeho dlhoroční fanúšikovia dokážu vytesnať. Z jeho hudby irónia tečie hektolitrami. Rovnako som napísal to, čo vnímam u mnohých ľudí, ktorých poznám. Zappu buď akceptujú alebo nie. To som vyjadril v závere. Ja ho akceptujem, pretože bol génius tvoriaci výnimočnú muziku. Napísal som aj, prečo.

Filtre osobnej antipatie vám nesnímem, ale verte mi, že k vám nič podobné nepociťujem. Snažím sa vždy s každým vychádzať zadobre, pretože negatívne životné skúsenosti mi zbytočne odsávajú energiu. Takže si ich nepestujem. Prajem vám všetkým pekný večer.

PaloM @ 06.08.2014 21:03:17
vdecka:
je mi srdečne jedno, čo si kto myslí o mojich "službách".
Píšem to, čo si ja myslím, a či to niekomu urobí takú alebo onakú službu, mám na háku (a verím, že to má na háku aj hejkal).
Neviem, kde si videl plamennú obhajobu, web kameru na mňa nemáš, takže neviem ako to je v texte na displeji viditeľné :-)
Pozrel som tu všetky recenzie na Franka Zappu a nenašiel som tam ani jednu tvoju, takže ťažko možno zhodnotiť tvoje názory versus hejkalove na Zappu.
V inej pozícii je zdenek2512. Ak by mal on kritiku a výhrady, tak s prihliadnutím na množstvo jeho recenzií na Zappu, by som sa nad jeho argumentami zamyslel.

Záverom, napíš svoju recenziu na tento album, nech je s čím porovnávať.

PaloM @ 06.08.2014 21:20:33
EasyRocker: je to presne tak, ako píšeš.

honanek: nehnevaj sa na mňa, bohužiaľ nevieš sa odosobniť, podobne ako vdeck a kali.

Ani Frank Zappa nie je posvätná krava, ani žiadna hard rocková skupina.

Za cca 7 rokov na tomto fóre som sa naučil rozlišovať.

Vy nekritizujete hejkalovu recenziu, kritizujete hejkala ako triedneho nepriateľa. hejkal ma s jeho recenziami veľa razy potešil, ale aj naštval. Budem sa s ním hádať o názore na konkrétnu hudbu, keď si myslím, že mám pravdu. A možno ju nebudem mať.
No podsúvať mu nenávisť, prepáč honanek, to je kokotina. Vôbec ho nepoznáš.

Spamätajte sa. EasyRocker vám občerstvil pamäť.
Nečiňte iným to, čo nechcete, aby činili vám. Kto to povedal?

PaloM @ 06.08.2014 21:25:59
... a samozrejme, kto chce vedieť, o čom je Zappa, kľudne môže začať so "Zappa In New York".
Je to špičkový koncert a dnes o 18:53 hod som napísal do mailu Zdenkovi(2512): "Frankie bol v New Yorku v životnej forme, nádhera počúvať".
Čo na tom, že je to len jedna tvár Franka? Snáď nebudem nováčikovi odporúčať, aby naraz počúval desať albumov.

Filozof @ 07.08.2014 21:23:13
Tak nevím. Polemizovat s tím, že snad hlavním principem Zappovy tvorby bylo provokovat je hodně zvláštní. Sám byl na to hrdý a mnohokrát to vysvětloval.
A že by tato recenze byla nějak méně zdůvodněná, než ty ostatní? Nevím nevím. Kdo kde kdy zdůvodňuje a nějak "dokazuje" tvrzení typu Dylan byl folkař, Zappa chtěl provokovat či B. B. King byl bluesman?? Nevšiml jsem si. Navíc - i kdyby se daný pletl, stačí oznámit: "Nesouhlasím, Zappu podle mne autor nepochopil, je to popleta" a hotovo, ne? :-)

11.11.2005 Miroslav Macháček
5 stars

Toto Lp jsem už slyšel snad tisíckrát.Poslechnu si ho ale kdykoliv znova a znova a ....Prostě VYNIKAJÍCÍ!!!! Moc doporučuju.Nejde vypnout v půlce!!!Vždycky ho poslouchám celý.Nádhera.Myslím,že toto album zaujme všecky posluchače dobrý muziky.
reagovat

Detail hodnocení alba (hodnoceno x)

5 hv?zdi?ek - hodnoceno 2x
Miroslav Macháček, zdenek2512
5 hv?zdi?ek - hodnoceno 1x
hejkal
5 hv?zdi?ek - hodnoceno 1x
vdeck
5 hv?zdi?ek - hodnoceno 0x

5 hv?zdi?ek - hodnoceno 0x

5 hv?zdi?ek - hodnoceno 0x

Přihlášení

uživatelské jméno

heslo

Auto-login
» nový uživatel

Progboard Radio

» Pustit radio
» Progboard TV

Diskografie Zappa, Frank

Zappa,
1966
The Mothers of Invention - Freak Out!

Zappa,
1967
The Mothers of Invention - Absolutely Free

Zappa,
1968
Lumpy Gravy

Zappa,
1968
The Mothers of Invention - We're Only In It For The Money

Zappa,
1968
The Mothers of Invention - Cruising With Ruben & The Jets

Zappa,
1969
The Mothers of Invention - Uncle Meat

Zappa,
1969
Hot Rats

Zappa,
1969
The Mothers of Invention - Mothermania: The Best Of The Mothers

Zappa,
1970
The Mothers of Invention - Burnt Weeny Sandwich

Zappa,
1970
Chunga’s Revenge

Zappa,
1970
The Mothers of Invention - Weasels Ripped My Flesh

Zappa,
1971
The Mothers - Fillmore East, June 1971

Zappa,
1971
200 Motels

Zappa,
1972
The Mothers - Just Another Band From L.A.

Zappa,
1972
The Mothers - The Grand Wazoo

Zappa,
1972
Waka/Jawaka

Zappa,
1973
The Mothers - Over-Nite Sensation

Zappa,
1974
Apostrophe (‘)

Zappa,
1974
The Mothers - Roxy & Elsewhere

Zappa,
1975
The Mothers of Invention - One Size Fits All

Zappa,
1975
The Mothers - Bongo Fury

Zappa,
1976
Zoot Allures

Zappa,
1978
Zappa In New York

Zappa,
1978
Studio Tan

Zappa,
1979
Joe’s Garage, Act I

Zappa,
1979
Joe’s Garage, Act II & III

Zappa,
1979
Orchestral Favorites

Zappa,
1979
Sheik Yerbouti

Zappa,
1979
Sleep Dirt

Zappa,
1981
Tinsel Town Rebellion

Zappa,
1981
Shut Up ‘N Play Yer Guitar

Zappa,
1981
Shut Up ‘N Play Yer Guitar Some More

Zappa,
1981
Return Of The Son Of Shut Up ‘N Play Yer Guitar

Zappa,
1981
You Are What You Is

Zappa,
1982
Ship Arriving Too Late to Save a Drowning Witch

Zappa,
1983
The Man From Utopia

Zappa,
1983
Baby Snakes

Zappa,
1983
London Symphony Orchestra, Vol. I

Zappa,
1984
Boulez Conducts Zappa: The Perfect Stranger

Zappa,
1984
Them or Us

Zappa,
1984
Thing-Fish

Zappa,
1984
Francesco Zappa

Zappa,
1985
Frank Zappa Meets The Mothers Of Prevention

Zappa,
1986
Does Humor Belong In Music?

Zappa,
1986
Jazz From Hell

Zappa,
1987
London Symphony Orchestra Vol. 2

Zappa,
1988
Guitar

Zappa,
1988
You Can't Do That on Stage Anymore, Vol. 1

Zappa,
1988
You Can't Do That on Stage Anymore, Vol. 2

Zappa,
1988
Broadway The Hard Way

Zappa,
1989
You Can't Do That on Stage Anymore, Vol. 3

Zappa,
1991
The Best Band You Never Heard In Your Life

Zappa,
1991
You Can't Do That on Stage Anymore, Vol. 4

Zappa,
1991
Make A Jazz Noise Here

Zappa,
1992
You Can't Do That on Stage Anymore, Vol. 5

Zappa,
1992
You Can't Do That on Stage Anymore, Vol. 6

Zappa,
1992
Playground Psychotics

Zappa,
1993
Ahead Of Their Time

Zappa,
1993
The Yellow Shark

Zappa,
1994
Civilization Phaze III

Zappa,
1996
The Lost Episodes

Zappa,
1996
Läther

Zappa,
1996
Frank Zappa Plays The Music Of Frank Zappa: A Memorial Tribute

Zappa,
1997
Have I Offened Someone?

Zappa,
1998
The Mystery Disc

Zappa,
1998
Cheap Thrills

Zappa,
1999
EIHN - Everything Is Healing Nicely

Zappa,
1999
Son Of Cheap Thrills

Zappa,
2002
FZ:OZ

Zappa,
2003
HALLOWEEN

Zappa,
2004
Joe’s Corsage

Zappa,
2004
QuAUDIOPHILIAc

Zappa,
2004
Joe’s Domage

Zappa,
2005
Joe’s XMASage

Zappa,
2006
Imaginary Diseases

Zappa,
2006
The MOFO Project/Object (fazedooh)

Zappa,
2006
The MOFO Project/Object

Zappa,
2006
Trance-Fusion

Zappa,
2007
Buffalo

Zappa,
2007
The Dub Room Special!

Zappa,
2007
Wazoo

Zappa,
2008
One Shot Deal

Zappa,
2008
Joe's Menage

Zappa,
2009
The Lumpy Money Project/Object

Zappa,
2009
Philly 76

Zappa,
2010
Greasy Love Songs

Zappa,
2010
Congress Shall Make No Law...

Zappa,
2011
Feeding the Monkies At Ma Maison

Zappa,
2011
Carnegie Hall

Zappa,
2011
Hammersmith Odeon

Zappa,
2012
Road Tapes, Venue #1

Zappa,
2012
Understanding America

Zappa,
2012
Finer Moments

Zappa,
2013
Road Tapes, Venue #2

Zappa,
2014
Joe's Camouflage

Zappa,
2014
Roxy By Proxy

Zappa,
2016
The Crux Of The Biscuit (An audio documentary of the album Apostrophe)


copyright Progboard 2005 | created by www.potentus.com and Poki | hosting sponzoruje GMMedia.cz | RSS kanál RSS kanál

Pravidla pro užívání webu Progboard.com naleznete zde.

Přidej na Seznam optimalizace PageRank.cz ?esk? toplist SuperLink Add to Google

Google Pagerank - www.progboard.comGoogle Pagerank S-Rank - www.progboard.comS-Rank JyxoRank - www.progboard.comJyxoRank

Ikonky

Rock Shock Hudba 2000