VARIOUS ARTISTS - Jesus Christ Superstar (original version)

VARIOUS ARTISTS - Jesus Christ Superstar (original version) - tracklist alba, hodnocen?, recenze

1970

Tracklist:

LP 1:

"Overture" – Orchestra
"Heaven on Their Minds" – Judas
"What's the Buzz" / "Strange Thing Mystifying" – Apostles, Jesus, Mary, Judas, Peter, Woman
"Everything's Alright" – Mary, Women, Judas, Jesus, Apostles
"This Jesus Must Die" – Annas, Caiaphas, Apostles, Priests
"Hosanna" – Apostles, Caiaphas, Jesus, Ensemble
"Simon Zealotes" / "Poor Jerusalem" – Apostles, Simon, Jesus, Ensemble
"Pilate's Dream" – Pilate
"The Temple" – Ensemble, Jesus
"Everything's Alright (reprise)" – Mary, Jesus
"I Don't Know How to Love Him" – Mary
"Damned for All Time" / "Blood Money" – Judas, Annas, Caiaphas, Chorus

LP 2:

"The Last Supper" – Apostles, Jesus, Judas
"Gethsemane (I Only Want to Say)" – Jesus
"The Arrest" – Judas, Jesus, Peter, Apostles, Ensemble, Annas, Caiaphas
"Peter's Denial" – Maid by the Fire, Peter, Soldier, Old Man, Mary
"Pilate and Christ" – Pilate, Annas, Jesus, Ensemble
"King Herod's Song (Try it and See)" – Herod, Dancers
"Could We Start Again Please?" – Mary, Apostles, Peter
"Judas' Death" – Judas, Annas, Caiaphas, Chorus
"Trial Before Pilate (Including the Thirty-Nine Lashes)" – Pilate, Caiaphas, Annas, Jesus, Ensemble
"Superstar" – Judas, Soul Sisters, Angels
"The Crucifixion" – Jesus, Ensemble
"John Nineteen: Forty-One" – Orchestra

Lyrics by TIM RICE, music by ANDREW LLOYD WEBBER


Obsazení:

Singers:
JESUS CHRIST - Ian Gillan
JUDAS ISCARIOT - Murray Head
MARY MAGDALENE - Yvonne Elliman
PRIEST - Paul Raven
CAIAPHAS, HIGH PRIEST - Victor Brox
ANNAS - Brian Keith
SIMON ZEALOTES - John Gustafson
PONTIUS PILATE - Barry Dennen
MAID BY THE FIRE - Annette Brox
PETER - Paul Davis
KING HEROD - Mike d´Abo

Other singers:
Pat Arnold, Tony Ashton, Peter Barnfeather, Madeline Bell, Brian Bennett, Lesley Duncan, Kay Garner, Barbara Kay, Neil Lancaster, Alan O´Duffy, Tim Rice, Seafield St. George, Terry Saunders, Sue & Sunny, Andrew Lloyd Webber, Choir under the leadership of Geoffrey Mitchell, Children´s Chior ubder the directions of Alan Goggett (on the Overture), The Trinidad Singers under the leadership of Horace James (on "Superstar")

Musicians:
Bruce Rowland - drums, percussion
Alan Spenner - bass guitar
Henry McCulloch - ac. & el. guitars
Neil Hubbard - el. guitar
Peter Robinson - piano, e. piano, organ
Chris Mercer - tenor sax

Other musicians:
Norman Cave, Carl Jenkins (pianos), Andrew Lloyd Webber (piano, organ, moog), Mick Weaver (piano, organ), John Marshall (drums), Chris Spedding, Steve Vaughan, Louis Stewart, Clive Hicks (guitars), Peter Morgan, Alan Weighall, Jeff Cline (bass guitars), Alan Doggett (moog), Joseph Castaldini, Anthony Brooke (bassoons), Ian Herbert (clarinet), Brian Warren, Chris Taylor (flutes), Bill LeSage (percussion), John Burdon, James Brown, OBE, Douglas Moore, Andrew McGavin, Jim Buck snr., Jim Buck jnr. (horns), Les Condon, Ian Hamer, Kenny Wheeler, Harold Beckett(trumpets), Keith Christie, Frank Jones, Anthony Moore (trombones).

Orchestra (principal conductor Alan Goggett) featuring the strings of the Citi of London Ensemble (principal Malcolm Henderson), moog by kind permission of and under the direstions of Mike Vickers.

 
24.02.2017 Martin H
5 stars

Měl jsem štěstí, že jsem se dostal k rockové opeře Jesus Christ Superstar poměrně brzy. Byla 80. léta minulého století, mně bylo čtrnáct let a právě jsem začínal koketovat s hudbou. Doma se naštěstí nacházelo několik kazet s nahrávkami Beatles a především dvě kazety s tajemným názvem Jesus Christ Superstar. Dlouho jsem si říkal, co se na nich asi skrývá. Nakonec jsem neodolal, vlastně zvítězila zvědavost, a vložil jsem jednu z nich do našeho rodinného pokladu, silně šumícího kazeťáku značky Panasonic. A to jsem neměl dělat. Okamžitě jsem byl lapen a biblický příběh posledních sedmi dnů Ježíše Nazaretského valící se z reproduktoru mě doslova uchvátil.

Nyní již samozřejmě vím, že hudba, která mi doslova učarovala tak, že jsem ji musel poslouchat pořád dokola, je z pera skladatele Andrew Lloyd Webbera a jedná se o dílo mimořádných kvalit. Časem jsem si pořídil tuto původní verzi z roku 1970, kterou považuji oproti verzi filmové za trochu syrovější a také z hlediska pěveckých výkonů zdařilejší.

Především představitelé obou hlavních postav, tedy Ian Gillan v roli Ježíše Krista a Murray Head, jenž nazpíval part Jidáše Iškariotského, zde předvedli úžasné výkony. Stačí si poslechnout Jidášovu úvodní píseň Heaven on Their Minds a je jasné, že máme co do činění s hudebním dílem vpravdě kultovním. Ian Gillan, který byl čerstvou posilou skupiny Deep Purple, patřil v té době k těm nejzajímavějším pěvcům na rockové scéně a vtiskl své postavě tu patřičnou dávku uvěřitelnosti a rockové živočišnosti, čímž story stará téměř dva tisíce let získala nový netušený rozměr. Jeho výkon v písni Gethsemane (I Only Want to Say) je z těch, u nichž mi vždy spadne čelist a já si jenom nevěřícně říkám, že víc snad už není ani možné.

Ovšem ani jeho protivníci Pilát Pontský v podání Barryho Dennena a velekněz Kaifáš Victora Broxe tu nejsou jenom do počtu. Dennenovi se podařilo do své postavy vtisknout dilema člověka, který je, asi proti své vůli, vtažen do špinavé politické hry, v níž nakonec musí rozhodnout ve prospěch těch, kdo jej do ní dohnali. Brox jako nejvyšší velekněz sice pochopitelně hájí jen své zájmy a zájmy židovského náboženství, zároveň však svým basem vzbuzuje vskutku ďábelské představy, což svým vysokým, chvílemi až nepříjemným hlasem navíc potvrzuje postava kněze Annáše v podání Briana Keithe. Stačí si poslechnout árii Damned for All Time/Blood Money, v níž oba dva přesvědčují Jidáše ke zradě. Není divu, že ten tak soustředěnému nátlaku nakonec podlehne.

A zapomenout také nesmím na zpěvačku Yvonne Ellimanovou, která své Máří Magdaleně vtiskla neskutečnou něhu, o čemž svědčí nádherná píseň I Don't Know How to Love Him. Zpočátku jsem měl snad problém s výstupem krále Heroda, který mi přišel jako příliš kabaretní a biblické téma trošku znevažující, ale postupem času jsem pochopil, že takové odlehčení celému dílu spíše prospívá.

Rocková opera Jesus Christ Superstar mě provází podstatnou částí mého života a doufám, že ještě dlouho bude. A nebudu daleko od pravdy, když napíši, že svým významem se může rovnat operám Mozartovým a Janáčkovým, případně Gershwinovu dílu Porgy and Bess nebo Bernsteinově West Side story.
reagovat

Jardo @ 24.02.2017 22:15:42
Vynikajúca recenzia...niet, čo dodať. Absolutórium pre dielo aj Martina.

Martin H @ 25.02.2017 12:40:23
Ahoj Jardo. Dík za uznání, ale myslím si, že spíš než recenzí je můj text vyjádřením obdivu k tomuto dílu.

jiří schwarz @ 25.02.2017 22:10:54
Ano, vynikající dílo, ale i vynikající recenze. Radost vidět, jak se "rodinné stříbro" předává.

Mé vzpomínky: kdysi zkraje sedmdesátek nahrávka z kazety na kazetu (kvalita sice pod psa, ale stejně velké štěstí). A pak touha vidět film (který se mi dodnes neskutečně líbí, ale souhlas, pěvecky výrazně horší). Tu splnil prvně jistý farář v kostele nedaleko za Prahou cca v r. 1974, který měl tu odvahu a pozval tam pár lidí na promítání (přitom já ho předtím neznal!), pak výlet do Budapešti s kamarády, kde to promítali. A pak další splněný sen - živé představení v Londýně v divadle na Drury Lane v r. 1976, koneckonců i česká verze muzikálu byla povedená. A posledních cca 25 letech si pouštím CD skoro pokaždé, když strojím vánoční stromek (vím, jak mimomísné z hlediska významu křesťanských svátků).


lover-of-music @ 21.11.2018 22:47:29
Néé, prosíím. Tohle "dílo" už mě týrá několik let. Od té doby, co to znám (takže 6 let) se marně snažím pochopit, proč je to tak neskutečně úspěšné a věhlasné. Zkoušel jsem to akceptovat, ale teď už opravdu číše přetéká.

Andrew Lloyd Webber je člověk, který jen slízl smetanu. Nic víc.

To, co určil Tommy, S.F. Sorrow, The Story Of Simon Simopath (budete se divit, ale Simon Simopath je hodně přelomová věc, i když je řádně popová), tak z těchto tří děl si Webber vzal to, co mu vyhovovalo, a stvořil tenhle kýč. Termín "rocková opera" si asi představuji jinak než Webber. Jesus Christ je pro mě laciný muzikál.
A vždycky když slyším "Mít Rád Bližního Svého", tak to je na infarkt.

Tomíčku ! Hluchý, němý a slepý chlapče. Vrať se mi !!!

lover-of-music @ 21.11.2018 22:58:53
Jé, ještě jsem zapomněl na jednu geniální rockovou operu. ARTHUR od skupiny The Kinks.

Takže ještě jednou. Simon Simopath, S.F. Sorrow, monumentální Tommy, a Arthur. To jsou čtyři zásadní rockové opery (v případě Simona Simopatha - pop-opera), které si s Jesus Christ zadek vytírají.

Předem se omlouvám za trošku drsnější výrazivo, ale jsem toho plný.

tykeww @ 22.11.2018 08:56:54
lover> JCS je náhodou super dílko a nevím, jestli je na místě srovnávat zrovna s Tommym. To spíš třeba s Hair, ale oba kousky mě moc baví.
Přeci jen - srovnávat tvorbu The Who jako rockové kapely a Webbera jako autora muzikálů - proč by? Vždyť je to o něčem jiném.

lover-of-music @ 22.11.2018 09:54:24
tykeww: Problém je v tom, že Jesus Christ bylo označeno jako "rocková opera", nikoli jako muzikál. Takže si myslím, že srovnání s jinými "rock operami" je namístě. (Tommy, S.F. Sorrow, atd.)
Kdyby Jesus Christ byl označen jako muzikál, tak tuhle věc těžce ignoruji, protože když se řekne "muzikál", tak mi nenávistí rudne obličej.
Webber je prostě kýčař, který jen slízl smetanu.

tykeww @ 22.11.2018 10:24:14
lover> podle mě není fér odsuzovat dílo jen kvůli žánru či formě. Já taky nejsem zrovna fanouškem muzikálů (a to nechme stranou zvěrstva, co se tvoří v ČR), ale zrovna Jesus Christ nebo zmiňované Hair mám hodně rád.
A jak tady operuješ s výrazy "rocková opera" a "muzikál" - podle mě se rozdíly často dost stírají, pro mě to jsou prostě koncepční desky s příběhem, které jsou mnohdy zpracovány i na plátně nebo v divadle. A mám rád i Tommyho nebo klidně The Wall, co mě tak z tohohle koutku napadá.

vmagistr @ 22.11.2018 13:42:37
Já myslím, že se tady srovnávat docela v klidu dá. Pokud bych měl hodnotit pouze hudbu samotnou, asi bych se nedokázal rozhodnout, jestli je pro mě lepší třeba Tommy nebo Jesus Christ Superstar (někdy mám chuť na to dílo, někdy na ono). Ale co se příběhové linie týče, tahle raná koncepční alba (S. F. Sorrow nebo Tommy) mají na můj vkus dost kostrbatou dějovou linku (aby taky ne, jejich autory byli hudebníci a ne spisovatelé či scénáristé). Dějová linka Jesus Christ Superstar je (hlavně části vyprávěné z pohledu "záporáka" Jidáše Iškariotského) z mého pohledu daleko komplexnější, souvislejší a propracovanější.

04.06.2013 Petr Gerneš
5 stars

Jesus Christ Superstar? To je pro mne, co se týče muzikálů, naprosto nepřekonatelná záležitost, srovnatelná snad jedině s Hair. Autoři se látky chopili naprosto mistrovsky, bez zbytečného patosu či přílišné snahy o originálnost. Rice napsal texty, znějící aktuálně a plné zajímavých obratů bez jakékoliv křeče, Weber k nim složil krásnou, osobitou hudbu, v níž můžeme najít vlivy baroka i soulu, jejichž spojení je ovšem naprosto organické a nepůsobí ani v nejmenším kýčovitě (narozdíl od ukázek z Requiem od téhož skladatele, které jsem před nedávnem slyšel). Za 45 let od vzniku tohoto vskutku výjimečného díla světové populární hudby se je pokusili zpracovat mnozí, nejvíce ceněnou verzí je však ta původní, vydaná r. 1970.
Nuže, toto nemohu já tvrdit, nebot´ jsem slyšel celá prakticky jenom dvě zpracování, toto a potom filmové. Co se týče hudebních kvalit, považuji si především tohle, nebot´ se mi zdá trochu propracovanější a čistší. A taky, přece jenom, Ted Neeley se s Ianem Gillanem nedá poměřovat.
Ale Gillan, o jehož uměleckých kvalitách by bylo zbytečné mluvit, není jediným bonusem toho alba. Vedle jeho mohutného, čistého, jakoby operního tenoru stkví se rozsahem podobný vokál, ale o poznání chraplavější a soulovější, Jidáš v podání Murraye Heada. Jeho procítěný projev se k této postavě naprosto perfektně hodí, je z něho cítit ona typická rozervanost, divokost a taktéž veliká naštvanost na osud a zoufalství, které se podle mne nejsilněji projeví v Judas´ Death, v níž jeho šílené výšky skvěle doplňují vskutku brutální hudební doprovod. Je škoda, že po skončení tohoto projektu již tento výtečný zpěvák, srovnatelný podle mne s umělci jako Stevie Winwood, Roger Chapman nebo Chris Farlowe, nevytvořil nic tak silného jako toto. Kde je mu vlastně konec?
A kde je konec Barrymu Dennenovi, dalšímu silnému tenoru, jenž zdobí tuto desku? Jeho vokál sice není tak silný jako Headův, ale je taktéž velice zajímavý. Když jeho árie slyším, úplně mi před očima vyvstává Pontius sám! Naoko syčí jak had, ale uvnitř jsou cítit pochybnosti, Dennen je Pilát jako vystřižený z Bulgakova!
Ale nejen vysoké mužské hlasy krášlí tuto placku, je tu i jeden silný bas, Kaifáš Victor Box, jenž vás svou silou ohromí. Box dokázal do svého partu vložit tolik, že z něj člověk má někdy i strach, a zvláštně když se k němu přidá kontratenor Brian Keith. To člověk úplně cítí farizejskou zatuchlost!
Pak tu máme ovšem i jeden krásný ženský vokál. Jedná se od Yvonne Elliman, pozdější součást křoví Erica Claptona. A musím říct, že tahle dáma určitě někam dozadu nepatří! Její jemný, vysoký zpěv mi učaroval! Zvláště skladba I DON´T KNOW HOW TO LOVE HIM v jejím podání podle mne patří do klenotnice balad 20. století.
Ale i ostatní hudebníci se nenechají zahanbit. Jejich výkony jsou naprosto skvělé, někdy bych řekl až nadlidské, a já jejich práci nemohu hodnotit jinak než pěti hvězdičkami.
reagovat

Brano @ 04.06.2013 21:34:35
Jesus Christ Superstar počúvam pravidelne každý rok na veľký piatok.Je to už pre mňa taká tradícia.Najviac ma mrazí z Getsemane,to je niečo úžasné,ako tu Gillan spieva.

PaloM @ 04.06.2013 22:00:32
Veľmi silné dielo. Ja to vnímam podobne ako Bachove pašie (podľa Jána i Matúša) v prvom rade po obsahovej stránke a výkon umelcov je pridaná hodnota. Poznám niekoľko Webberovych muzikálov - tento a Fantóm opery sú najlepšie. Asi sa mi nikdy neopočúvajú, ani neopozerajú.

adam @ 04.06.2013 22:08:52
Ešte by som k tým veľdielam A. Lloyd Webbera pridal CATS... to je super vec, hlavne teda jej javiskové stvárnenie ma dostalo. Ináč absolutný súhlas so všetkými predo mnou vrátane recenzenta.

tykeww @ 04.06.2013 22:10:55
Díky za recenzi, Ježíš Krist Superstar je úžasné dílo. Post Scriptum je pro mě velkým překvapením, že tu na Progboardu figuruje cosi jako Various Artists. Je to pro mě příjemným zjištěním - zvlášť když se tu nachází jedna z mých oblíbených desek Obelisk.

Petr Gerneš @ 04.06.2013 22:22:37
Děkuji za reakce.

Petr Gratias @ 05.06.2013 09:25:30
JESUS CHRIST SUPERSTAR je pro mě přelomové umělecké dílo, které zásadním způsobem vstoupilo do světa hudby.
myslím, že i největší škarohlídové a pochybovači po poslechu tohoto projektu "rezignovali" u uznali, že i rocková (náročnější popová) hudba může být silným uměleckým opusem a myslím, že nálepka "rocková opera" je zde zcela namístě.
Všichni účastníci zde podávajífamózní hudební výkony - v čele s Ianem Gillanem, který přesáhl význam rockové hudby a potvrdil svou uměleckou mimořádnost. Domnívám se, že tehdy nechal řadu svých konkurentů co se týče pěveckého výkonu daleko za sebou a byl v mimořádné formě.
Už několikrát jsem se potýkal s myšlenkou napsat recenzi na tento projekt, ale jeho rozsah by hodně progboardistů odradil svým formátem, a tak jsem se do toho nepustil....
Projekt pochází z r. 1970 (tehdy jsem měl 15 let) a vstupoval jsem do nové fáze života a do toho vnímání přichází v Divadle hudby v Brně poslechový pořad o slavném biblickém příběhu. To se nedá zapomenout.
Myslím, že díky tomuto projektu se část tehdejší víceméně ateisticky vychovávané mládeže v počínajících dobách normalizace začala zajímat o Bibli a křesťanskou víru, aby se něco blíže dozvěděla o Ježíši Kristu a jeho ukřižování.
Vzpomínám si, že velmi sugestivně působily znázorňované rány (bičování) Ježíše před samotným ukřižováním a při poslechu přitom lezl člověku mráz po těle.
Myslím, že Andrew Lloyd Weber už silnější dílo potom nestvořil. Také hudební doprovod je na velmi slušné úrovni a mezi muzikanty člověk vnímá i spoustu známých jmen, která garantovala kvalitu.
Mimořádné téma a mimořádné dílo v každém slova smyslu!

Petr Gerneš @ 05.06.2013 09:58:39
Souhlasím, pane Gratias. TRIAL BEFORE PILAT je opravdu skvělé. A mimochodem, slyšel jsem něco o slovenské verzi tohoto muzikálu ze sedmdesátých let. Nevíte o tom něco víc?

adam @ 05.06.2013 10:03:19
Myslyim ze si to pleties so cyranom.... Lebo neni sanca ze by normalizacni smradi dovolili kupit licenciu....

Petr Gerneš @ 05.06.2013 10:41:24
Ovšem tahle verze, jak jsem slyšel, nebyla uváděna v divadle! Co vím, tak šlo o projekt, který byl vytvořen na základě magnetofonových pásků, jež se na Slovensko nějakým záhadným způsobem dostaly, který byl odehrán v komorním obsazení (pár kytar, co vím, a pár zpěváků), a byl uváděn jen v jakémsi malém městečku. Na podzim o tom byl pořad na Noe TV.

Hikoki777 @ 05.06.2013 19:23:58
Zdravím Petra Gratiase a ostatní. Vím přesně, o čem mluvíš, když zmiňuješ Divadlo hudby a poslech alba proložený čtením z bible při svíci a zhasnutém sálu. Ještě dnes si vzpomínám na toho fousáče, který z bible předčítal. Byl sem tehdy na gymplu, a spolužák sehnal lístky a my na to šli jako třída. Nebo část třídy. Ikdyž jsem na víru obracen nebyl, tak příběh posledních dnů Ježíše a hlavně Weberova hudba mě naprosto uhranula. Vzpomínám si, jak freneticky jsem pak sháněl nahrávky této rockové opery a pak při jejich poslechu prožíval to, co už dnes prožít bohužel nedokážu. Absolutní hudební nirvánu!

Petr Gerneš @ 07.06.2013 15:22:26
Co se tejče tý nirvány, jsme na tom asi stejně.

Detail hodnocení alba (hodnoceno x)

5 hv?zdi?ek - hodnoceno 7x
Petr Gerneš, Hikoki777, luk63, Martin H, jiří schwarz, ripo, PaloM
5 hv?zdi?ek - hodnoceno 0x

5 hv?zdi?ek - hodnoceno 0x

5 hv?zdi?ek - hodnoceno 0x

5 hv?zdi?ek - hodnoceno 0x

5 hv?zdi?ek - hodnoceno 1x
lover-of-music

Přihlášení

uživatelské jméno

heslo

Auto-login
» nový uživatel

Progboard Radio

» Pustit radio
» Progboard TV

Diskografie VARIOUS ARTISTS

VARIOUS
1969
2. československý beat-festival

VARIOUS
1970
Jesus Christ Superstar (original version)

VARIOUS
1970
Bumpers

VARIOUS
1972
Tommy - As Performed by the London Symphony Orchestra & Chamber Choir

VARIOUS
1972
Tarzan

VARIOUS
1973
Music from Free Creek

VARIOUS
1974
Proton 1

VARIOUS
1974
La Biblia

VARIOUS
1975
Peter and The Wolf

VARIOUS
1975
Gubec-Beg (rock opera)

VARIOUS
1976
Marscape

VARIOUS
1977
Josef Kainar - Obelisk

VARIOUS
1978
Andrew Lloyd Webber - Variations

VARIOUS
1980
Miniatures (edited by Morgan Fisher)

VARIOUS
1982
Lanzas Coloradas (Opera Rock)

VARIOUS
1988
Sub Pop 200

VARIOUS
1988
Fast 'N' Bulbous: A Tribute to Captain Beefheart

VARIOUS
1990
Dali: The Endless Enigma

VARIOUS
1990
Enchantement

VARIOUS
1993
Seven Days Of A Life

VARIOUS
1997
Zarathustra´s Revenge

VARIOUS
1998
Bigbít: Průkopníci českého rock'n'rollu

VARIOUS
1998
Bigbít: 1968-1969

VARIOUS
1998
Bigbít: Československý jazz rock 1970-1976

VARIOUS
1998
Bigbít: 1987-1990

VARIOUS
1999
Excalibur: La Legende Des Celtes

VARIOUS
1999
Keyboards Triangle

VARIOUS
2000
Downer rock genocide

VARIOUS
2001
Leonardo - The Absolute Man

VARIOUS
2002
Back To Peru

VARIOUS
2003
Kalevala - A Finnish Progressive Rock Epic

VARIOUS
2003
Salute Zappa

VARIOUS
2005
Odyssey - The Greatest Tale

VARIOUS
2006
(The) 7 Samurai

VARIOUS
2007
Excalibur II: The Celtic Ring

VARIOUS
2007
The Bearded's Project: Hope | Omid

VARIOUS
2008
The Empire And The Rebellion

VARIOUS
2008
Inferno The Divine Comedy - part 1

VARIOUS
2008
The Spaghetti Epic 3

VARIOUS
2009
Purgatorio The Divine Comedy - part 2

VARIOUS
2009
Bratislavský nárez

VARIOUS
2010
Wondrous Stories

VARIOUS
2010
The Tales of Edgar Allan Poe - A syNphonic Collection

VARIOUS
2010
Iliad, a Grand Piano Extravaganza

VARIOUS
2011
Česko-slovenská pocta 2011 - Jiří Schelinger (1951-1981)

VARIOUS
2011
Decameron: Ten Days in 100 Novellas (Part 1)

VARIOUS
2012
The Prog Collective

VARIOUS
2012
The Fusion Syndicate

VARIOUS
2012
Excalibur III: The Origins

VARIOUS
2012
The Stories of H.P. Lovecraft: A SyNphonic Collection

VARIOUS
2012
The Rome Pro(G)ject

VARIOUS
2013
The Prog Collective-Epilogue

VARIOUS
2013
The Age Of Twilight

VARIOUS
2013
More Animals at the Gates of Reason - A Tribute to Pink Floyd

VARIOUS
2015
Bazarem proměn - Tribute To Vladimír Mišík

VARIOUS
2016
Beatline 1967-1969

VARIOUS
2017
Big Beat Line 1965-1968


copyright Progboard 2005 | created by www.potentus.com and Poki | hosting sponzoruje Internetplus.cz | RSS kanál RSS kanál

Pravidla pro užívání webu Progboard.com naleznete zde.

Přidej na Seznam optimalizace PageRank.cz ?esk? toplist SuperLink Add to Google

Google Pagerank - www.progboard.comGoogle Pagerank S-Rank - www.progboard.comS-Rank JyxoRank - www.progboard.comJyxoRank

Ikonky

Rock Shock Hudba 2000